söndag 1 november 2009

Välkommen November!

Hejsan!


Med denna vackra bild vill jag hälsa november välkommen!
En månad som kommer att förändra mycket för mig, har väldigt mycket på gång både inom jobbet och det privata.
November är en mörk och oftast ganska tråkig månad....men det blir inte bättre än vad man gör det till!

Passa på att njuta av ett glas vin eller en värmande kopp te med tända ljus, en härlig brasa.
Ta på er en mysig kofta eller varför inte en härlig promenad i skogen eller som jag älskar stranden.
Orkidéer är verkligen min favorit blomma, passar så bra in i mitt hem!
Har ni någon favorit?
Njut av denna novembersöndag!
Stor kram

1 kommentar:

S o F sa...

Fina bilder i din blogg Anna!

Gillar både dina inredningsfoto:n och den där underbart vackra höstbilden i tidigare inlägg.

Önskar dig en fin vecka!