fredag 26 mars 2010

Läckra BOXAR!

Tänk att få lova att sätta sitt glas vin på en av dessa boxarna! När man sitter i sin fåtölj och njuter av att det är fredag! Boxarna kommer ifrån Newport i Stockholm, visst är de underbara!

Om de inte skapar stämning så .............?

Nu skall här fixas och donas, det är det som gör min fredag. Vackra krispiga blommor, städat runt omkring mig och sedan att få mysa med sin lilla familj!
Hoppas ni får en härlig dag och kväll, ikväll är det final!

Kram Anna

2 kommentarer:

Åse - Interiörguiden sa...

Så underbara, jag är barnsligt förtjust i boxar och lådor!

Therese sa...

I'm in love tror jag minsann, underbart fina boxar!
Jag hittade en koffert med englandflaggan på som påminner om dne du visar, kommer dock tyvärr inte ihåg vart den kommer ifrån men den fick bli ett inspirationsinlägg :)