lördag 20 mars 2010

MFF!!!!!

FÖR VI ÄLSKAR MFF, FÖR VI ÄLSKAR VÅRAT LAG..............

En gissning vems rum detta är?
Helt rätt min underbara Ludvig.

Jag har försökt att göra rummet mysigt fast att jag inte är speciellt förtjust i MFF saker, men vad gör man inte för en fotbolls tokig son.Vita och blå väggar med vita möbler gör att basen är enkel och att alla hans personliga fotbolls saker träder fram. Har mixat in lite som jag gillar, prickiga boxar, jordgloben och hans fina födelsetavla som han har fått av sin gudmor, tur att de passar in i färgerna!

Ja vad gör man när de där söta, antika eller enkla helt plötsligt inte passar ens barn längre?
Man gör det bästa av situationen och det tycker jag verkligen att vi har gjort.
Hur har ni gjort?
Hoppas ni har en underbar lördag, nu är det dags för match och sedan tjej middag hemma hos söta Lisa men bara 22 andra tjejer, vilket underbart kackel det kommer att bli!
Njut av er lördag!
Kram Anna

Inga kommentarer: