onsdag 26 maj 2010

Nu börjar det ta form!

Vår trädgård börjar ta form.........fantastiskt men tanke på att vi tog bort allt förutom häckar och träd för 1,5 år sedan då vi gjorde vår andra utbyggnad. Den har blivit så lummig och jag älskar verkligen att ta min morgon kopp och gå runt i trädgården för att titta vad som händer och sker.
En ljuvlig start på morgonen!
Holken fungerar som holk på våren och mat automat till fåglarna på vintern, visst är den underbar!
Fatet är en gåva från Jannice och nu har det hittat sin rätta plats, tänk så vakert när min ros"New Dawn" börjar blomma i all sin prakt.
När vi köpte huset för 11 år sedan fanns här 2 underbara spalje äpplen, vackra men jätte jobbiga att få snygga. Nu har vi klippt ner den rejält så vi hoppas att den skall må bra av det, den blommar i alla fall!
Plattorna börjar också få en fin form med gräset runt omkring sig, gör så att ingången till trädgården blir mer välkomnande och vacker.
Möblerna har äntligen kommit på plats, tycker att de är så fina mot det röda staketet och all grönska. Vad tycker ni?
Lite tips och insyn i min lilla trädgård!
Ha en underbar dag, nu skall jag ut med hunden i det vackra vädret. Sedan iväg till en kund!
Kram Anna

2 kommentarer:

Linda P sa...

Det ser jättemysigt ut, Anna!!! kram

simplicity sa...

Guuud så fint det är!! Jag vill oxå ha trädgård!!!

Puss puss.. snart ses vi :)

Jannice