onsdag 16 juni 2010

Nu går många på semester!

Tänk om detta var låset in till ens sommarstuga, lott eller en lite badhytt!
Nu kommer tiden för avkoppling....och tiden då vi skall bygga på oss så mycket härlig energi så att vi klarar hela hösten och vintern. Ta vara på era dagar! Njut och du har inga måsten som måste göras just nu, gör det enkelt och kärleksfullt!
Denna vackra bild har jag lånat av Skandia Mäklarna, visst blir man sugen på att öppna denna dörr, och byta miljö!
Idag är här soool och i kväll blir det Sex and a the city+ god middag med ett härligt tjej gäng, har ni sett den?
Idag när jag hade lämnat min son på Z-camp och skulle bege mig hemåt, kom en mörk man med keps i en sprillans nu Porsche, kan det vara han med stort Z?????
Vi får väl se, men jag ville också möta honom! :(
Ha en underbar dag!
Kram Anna

Inga kommentarer: