tisdag 31 augusti 2010

Tävlingen är avgjord!

Vinnaren i min tävling här på bloggen är: http://lantligtismultronbacken.blogspot.com/

Ni hade alla rätt svar Passionsblomma eller som den heter på latin Paciflora violacea, som vissa som inte är florister visste, puss till dig Jea! :)
Det var så roligt att det var så många som ville vara med.
Kära vinnare skicka mig ditt namn och adress så skall jag leverera vinsten!
Ha det underbart i solen, det har jag. Min väninna L var just här på en snabb kopp kaffe, kul med sällskap till fikan i dag!
I morgon blir det mer från Sofiero!
Kram Anna

2 kommentarer:

Sirpa sa...

Grattis till vinnaren! Och tack för en fin tävling Anna!
Ha en fin tisdagkväll!
Kram Sirpa

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, jag vann!!!!!!

Sicken tur jag har, GLAD så blir. Va roligt med en hemlis som kommer hem till mig snart.

Tack

Kram