fredag 15 oktober 2010

Fredag...med min son!


Nu är det äntligen fredag igen...men denna kväll, blir en kväll med bara jag och min lilla son...tur att han vill vara tillsammans med mig!
Julia skall ner till Strandbaden på Disco och Mats skall gå och se Björn Skifs med jobbet...inte alls avundsjuk! :(

Ludde och jag skall ha allt som tillhör fredagen god mat, godis , vin och allt annat gott som man kan komma på!

Detta brödet kan jag verkligen rekommendera kommer från IKEA och skall bara blandas med vatten och skakas....sedan har du ett ur gott bröd....nästan Sim sala bim!

I morgon åker jag och maken .....? Skall bli så mysigt.....kolla in i då så får du följa med.
Ha en underbar fredag!
Stor kram Anna

1 kommentar:

Dasa sa...

Tack för tipset. Jag bor i Frankrike och ibland längtar vi efter det mörka brödet. Ikea finns i närheten, ska kolla nästa gång jag är där.

Hälsningar från Provence/ Dasa

www.dasenka.blogg.se