torsdag 21 oktober 2010

Med personlighet!



Visst är kreativitet underbart, dessa fantastiska bilder hittade jag på House to home, en sida där man verkligen kan hitta fina bilder,inspiration och framför allt kreativitet som verkligen kommer och går i detta yrke!
Visst är det kul när man kan blanda favorit saker ifrån resor, livet, havet med bokstäver och sist men inte minst, en samling av underbara dekorationsägg......tänk vad dessa hällar inspirerar och sprider glädje till dem som har dem i sitt hem!
Igår var jag iväg och spred lite glädje och kreativitet hos min svärmor som hade bjudit in 13 galna väninnor till ett inrednings party....vilken underbar grupp. Jag har ont i käkarna som jag har skattat..men som de säger så kan skatt förlänga livet!
Nu skall jag gå in i duschen, efter ett härligt pilates pass. Sedan göra kyckling sallad till lunch...min kära vän Lisa kommer på besök, vi har känt varandra sedan vi var 6 år...härligt, eller hur!?
Kram till er alla!
Anna

Inga kommentarer: