tisdag 12 oktober 2010

Skall jag!


Igår när jag låg hemma i sängen, hittade jag denna fina bilden på IKEAS BLOGG!
Jag mår mycket bättre idag...och ser fram emot ikväll, blir nog mitt största på party hittills.
Vi måste fixa bokhyllor till mitt nya kontor, just nu har jag alla papper och pärmar på golvet och även uppe på bordet. Fungerar ok men inte i längden!
Vad tycker ni vi skall har på vår putsad vägg i vikel.........jag tror att det blir som på bilden fast i vitt. Vit ruffig puts vägg och vita hyllor tar fram alla personliga och vackra saker som skall få plats på hyllorna, uppblandat med pärmar, lådor och vackra askar.
Tänkte även köpa Spontan för att mjuka upp och runda av alla kantiga hyllor och lådor.
Vad tror ni? Kan detta bli bra!
Ha en underbar tisdag...nu skall jag försöka hinna med allt som jag skulle ha gjort i går!
Kram Anna

1 kommentar:

simplicity sa...

Jaaa! Den är ursnygg! Och snygga mössor! Sötnosar!

Kram på er!
Jannice