torsdag 17 mars 2011

Jobba med det vackra......

....är vad jag fick som ett tecken under meditationen i går. Jag är på rätt väg enligt mig själv!

Det vackra är för mig inredningen, möblerna och det personliga, att göra detta bättre mer balanserat och framförallt vackrare!

Just nu handlar mina dagar om att hitta vackra bilder, skapa vackra bilder och miljöer, inspirera människor och förändra människors hem och arbetsplatser till det bättre -vackrare! Detta var en underbar bekräftelse, att jag har hittat rätt och gör det som är menat!

Meditationen blev en mycket positiv upplevelse för mig, nu är bara problemet att jag skall hitta tid till detta också!
Den vackra bilden kommer ifrån Hem och Villa mässan i Malmö!

Ni glömmer väl inte att tävla, tävlingen vara mars ut...passa nu på!
Fina priser i potten!
Ha en underbar dag, planering och pappers arbete står på schemat!
Kram Anna

1 kommentar:

Tess S Butterfly sa...

Vad roligt och läsa att du fick en sådan härlig bekräftelse.

Jag är alltid så rädd för mina bekräftelser och idéer. Men nu kämpar jag med att faktiskt våga ta steget och visa vad jag kan.