onsdag 30 mars 2011

Snart kommer.....


...............................tjejerna som är med i samma bokklubb som jag!

Skall bli så mysigt, har inte kunnat vara med på ett tag. Vi pratar om boken( Carolina Gynning, Ego Woman) som jag har valt en väldigt liten stund, sedan blir det allt ifrån politik, religion och krig till inredning och matlagning!

Så underbart!

Gänget består av en härlig blandning av människor, jag kom med för att min gamla kollega E frågade mig...så kul att träffa lite andra människor ibland!

I dag skall jag bjuda på chili con carne med baugette och sallad, efter blir det en god kopp kaffe och choklad...enkelt men gott! <3

Hoppas ni får en underbar kväll!

Kramis Anna

Ps. Nu har jag skickat alla foto till mäklare, spännande! Ds.

1 kommentar:

Hemma hos Märtha sa...

Vad roligt med en bokcirkel!! Mysigt att träffa vänner och äta gott!
Ha en bra kväll!
Kram
Anne-Lie