söndag 17 april 2011

Ägg eller inte?

Myssöndag med massor att göra! Baka hallonpajer som maken skall ha med sig till jobbet i morgon, skall bli firad där då.
L&R party vi efter middag.

Styling av hus till försäljning.

Vårträff och städning på Vellingebacken med korvgrillning...jag denna dagen kommer nog gå snabbt!


Visst är det vackert med kvistar utan fjädrar och ägg?

Vad gör ni med era påskris?

Kvistarna är från vårt plommonträd, snart blommar det, perfekt timing till påsk!

Hoppas ni får en härlig söndag....var tog solen vägen?

Stor kram Anna

3 kommentarer:

Tove sa...

Tre små vackert målade trä-ägg hängande i en garderobsblomma. Det är mitt "påskris" i år :) Är mitt i renoveringskaos och dessutom bortrest över påskhelgen så det är vad jag orkar med i dekorationsväg just nu.

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Jag håller med, kvistar är fina i sig. Jag brukar ta in forsythia-kvistar, det blir så härligt översållade med påsk-gula blommor.

Sofia Gunnardotter sa...

Bra idé att använda blockljusstaken som kvistvas! Det ska jag ta med mig när jag har visningar för Living and Room!
Hälsningar Sofia