söndag 10 april 2011

Rose doll...........


.....jag blev förälskad i denna söta virkade lilla docka, när jag var på Formex mässan.

Nu när en av mina äldsta och bästa vänner egentligen fick sin efterlängtade flicka, så var det en självklarhet att det var lilla Rose doll som skulle ligga i paketet från oss!

Hon är perfekt i just denna familjen, för mamman älskar att sticka och virka....så Rose kommer nog att få många fina kläder och söta små virkade klänningar.


Sebra är en av mina favoriter när det gäller barnrums inredning, det är väldigt färgglatt men med en dovare ton som känns mer behagligt när man tänker på små barn.

Deras förmåga att blanda vackra färger som verkligen kompletterar varandra....det blir bara helt enkelt njutbart att titta på!

Bilderna med sängen och gungan är tagna i deras monter på Formex, kolla få underbara saker och färger, visst blir man glad!

Nu skall jag susa iväg till frissan!

Ha en underbar dag!

Kram Anna

Inga kommentarer: