tisdag 26 april 2011

Underbara.....



.....grillkvällar!

Passa nu på och ha ett party med mig, massor av fina sommar detaljer både för hem och trädgård, perfekt för sommarens grillkvällar!

Tänk att få göra en vacker dukning med den stora vita skålen i centrum, passar lika bra till frukt som sallad, till denna får du även matchande salt och pepparkar+ kannor för olja och vinäger! Glaskaraffer till att servera vin eller vatten i, lite snyggare än att sätta boxen på bordet! :)

Är ni många på kalaset? Sätt då glasdekoration på glasen så kan var och en håll reda på sitt glas!

Detta är bara en liten del......kolla här så kan du se allt!

Hör av dig till mig så kommer jag gärna och visar dig och dina vänner kollektionen!

Bor du någon annanstans så förmedlar jag gärna kontakten!

Njut nu av dessa underbara dager och kvällar och förgyll det gärna med lite LIVING and ROOM, här hittar du lite då och då, mer inspiration från Anna Inreder!

Nu skall jag ut och hämta massa saker för imorgon, då kör jag min första inredningskurs på Lorensdal!

Spännande!

Kram Anna

Inga kommentarer: