måndag 4 juli 2011

Ni har väl inte missat.........






.......att L&R har stor rea nu! Hör av er till mig så hjälper jag er gärna!


Hela denna dagen går till att jobba undan, planera och svara på mejl....snart åker jag och Julia på semester. Hon skall hjälpa min halvsyster i 2 veckor med hennes lilla 4-åriga Millie....kommer nog vara ganska tufft!


Jag följer med 5 dagar för att starta upp henne, och så att hon hittar runt i denna underbara Engelska stad!
Hoppas ni har en bra start på en ny veckan!


Stor kram Anna
I dag skålas det nog mycket over there, i dag är det ju 4 juli!! Grattis USA!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna
Jag är nyfiken på vad som finns på LoRs rea. Är intresserad av jordgloben bla finns den med på rean.

Kristina

Anna Inreder sa...

Kristina!
Skicka mig din mejl adress så kan du få all info!
Kram Anna