fredag 8 juli 2011

Njuter med Julia!






För er som vill veta hur det ser ut i denna typiska Engelska by, Henely on Thames, så hittade jag lite mysiga bilder! Det är en underbar stad som ligger bredvid den stora floden Thamsen. Här skall jag var fram till och med måndag och sedan skall Julia stanna kvar två veckor till. Skall vara lite au pair för min systers söta dotter Millie 4 år. Nu dessa dagar skall jag visa Julia denna stad och vad hon kan göra ed Mille....vi kommer ha det så mysigt!

Om ni är i närheten någon gång, så besök denna stad. Du kommer inte bli besviken!

Idag är det fredag och jag tror vi skall bjuda ut min syster och lilla Millie!

Glöm inte att det är Fredagsmys! Det skall vi ha!

Kram Anna

1 kommentar:

Marthina, Holmbytorp sa...

Så mysigt! Små engelska byar är helt underbart. Hoppas ni får en härlig helg!