lördag 13 augusti 2011

Spännande!

När man läser denna inbjudan, blir i alla fall jag som är inredaren de pratar om lite lätt nervös...men kul skall det bli!
Befinner du dig i Stockholm och vill delta så hör av er till mig antingen på mejlen eller i form av en kommentar! Ett inspirerande event nu inför hösten! Har några biljetter över!
Detta är en inbjudan från min underbara annonsör och arbetspartner Maria på AsIf 4476. Skall bli så kul att få göra detta samarbete tillsammans med er och alla de andra!
Nej, nu skall jag sätta mig med en god kopp te och finna lite goda idéer,trender och inspirerande inredning att dela med mig till alla er på detta underbara event!

Det var så härligt att träffa Jannice och hennes lilla familj, så glad att vi kan hjälpa varandra med alla våra inrednings idéer, trender och färgval som ibland bara snurra i huvudet! Tack söta du för att du finns!
Ha nu en underbar fortsatt lördag!
Stor kram Anna


1 kommentar:

Marthina, Holmbytorp sa...

Vad spännande! Skulle vara kul att lyssna! Kram, Marthina