tisdag 15 november 2011

Nu har den kommit!

Till helgen skall den skruvas upp....vad tycker ni?
Så glad att jag har hittat en lite speciell och smart lampa. Sen gör det inget att den är snygg också!

När jag var och hjälpte Holmbytorp med deras inköp på FORMLAND, hittade jag denna lampa och lite till som ni kommer att få se i senare inlägg. Allt kommer ifrån Madame Stoltz.

Så håll utkik ....snart kommer det en bild på vårt sovrum och andra spännande projekt!

I dag är jag hemma för att ta hand om en sjuk liten Ludvig, så det blir nog mycket TV tittande och uppassning på schemat i dag....Lite mysigt ändå!

Ikväll tar storasyster över då maken är iväg med jobbet, själv skall jag ha ett mysigt party i Bunkeflostrand....alltid lika trevligt med ett gott gäng tjejer och massor av skratt!

Ha en toppen dag!

Senare i dag tänkte jag visa er hur mysigt vi hade det på vår lilla tjejshopping i helgen!

Stor kram Anna

Inga kommentarer: