lördag 10 december 2011

JUST NU.........

Bild: Moodboard av Anna Inreder.

..........sitter jag väldigt trött efter en lyckad julfest med makens jobb, i bilen på väg till en kund!

Ja, jag vet att det är lördag, livet som egen företagare!

Efter trevliga kund timmar, väntar julbak och mys hemma hos brossan med hans familj. En mysig tradition att vi bakar "alla" innan Lucia Alla bakar inte? Mats och min bror sitter med varsin god whiskey och tittar på en grön gräsmatta och vi andra bakar. Hoppas ni också vår en mysig lördag.

Håll i hatten!

Stor kram Anna

1 kommentar:

[room] by sofie sa...

Livet på en pinne :))
Tack för igår!!! Såååå roligt att ses. Kolla in min blogg, värsta snygga bilden på dig!

Njut av helgen vännen!Vi ska också baka och göra Pernillas julkola!

På måndag gör vi affärer...... :)
Hör av mig! Kram // Sofie