fredag 2 december 2011

Nästan färdigt men..........


.......men jag behöver lite hjälp!

Jag är så nöjd med alla färgval och inrednings detaljer, en blandning av industriellt, maskulint med en touch av romantiskt/lantligt! Vad tycker ni? Nu till mitt lilla I-lands problem....vilken färg skall jag måla stolarna/nattduks borden i?

Vi har:

¤svart kliniker golv

¤vita putsade väggar och tak

¤svart järnsäng

¤oftast vita/ ljusa lakan

¤grå hylla

¤vit spegel

och en massa trä askar och burkar i olika storlekar lite över allt.

Jag väljer mellan:

¤ Grå grön

¤ Aubergine färg

¤ Grå blå

.....................Vitt och svart är inte aktuellt!

Hoppas ni får en en underbar helg, när maken kommer sticker vi till Rå på en mys helg. Bar han och jag och familjen Wistrand....skall bli så mysigt!

Stor kram Anna


Lakan kommer från AsIf. lampan från Madame Stolz, kuddar butik i simrishamn och säng Ikea,stolar och hylla loppis.

4 kommentarer:

Mia sa...

Riktigt snyggt måste jag säga... hmm jag skulle målat stolarna i mörkt turkost och slipat lite på utvalda ställen så de ser så där lagom slitna ut =) Kram på dig.

Kanel & Cayenne sa...

Jag är inne på en mörkbrun lasyr, men det var ju inte ett av dina alternativ. :) Annars skulle jag förslå Aubergine. Önskar dig en trevlig helg! Ser fram emot att träffa dig på måndag! :) /Nellie

Anonym sa...

Absolut gråblå!

JPB sa...

Hej Anna,
jag hade valt grafitgrå men skall jag välja ngt av dina alternativ så blir det aubergine :-)
Lycka till
/Jessica