onsdag 14 december 2011

VB......?

...........står för Vellingebacken!
Denna söta påse fick jag i gåva av Jennie som snaaart skall bli min granne. Skall bli så kul!
Vill ni följa hennes kamp för att ett underbart hus skall bli färdigt, så gör ni det här.
Jag har varit med i många diskussioner och försökt att påverka lite? Så kul när man få se ett hus växa fram.
Skall bli så kul att ha en annan egenföretagare i närheten som man kan bolla idéer med och hjälpas åt med allt möjligt....kommer att underlätta så!
Sen har de barn i vår barns åldrar, vilket gör allting väldigt roligt!
Vi kommer att ha många glada och roliga party tillsammans!
Längtar!
Hoppas ni alla har det bra i julstressen, unna er en kopp och njut lite i alla fall!
Kram Anna

1 kommentar:

Allt och/eller Inget sa...

Såklart vill jag följa färdigställandet av huset! Men det verkar vara något fel på länken tror jag..
Kram Linda