torsdag 26 januari 2012

Det enkla............

....kan vara så tilltalande!
Idag känner jag verkligen för det enkla.



Se så vackert det är med de krispiga gröna bladen mot en gammal trä lampfot på en vit yta och skymten av vackra runda stenar, eller det värmande ljuset i en enkel ljuslyckta från Höganäs med en kvist murgröna.
Vi har mycket vitt runt omkring i vårt hus, men det blir inte för vitt, det faller på plats pga dess olika ytor, glans, nyans och struktur. Jag älskar vitt!

Jag har en stor kärlek till gamla föremål, skatter från naturen, nötta och slitna möbler med patina, krispigt vita, och gröna växter,massor av ljus och värme!

Att trolla med detta och göra härliga grupperingar, det är min stil!

Denna stil håller jag fast vid. Vad är din stil? Ändrar du dig mycket efter trender?


I dag är det kontoret som behöver lite hjälp, massor av papper kataloger, räkningar och allt annat på mitt bord, nu så skall här fixas!

Ha en toppen dag, idag är det kallt!

Stor kram Anna


1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Ja vad är min stil?? Jag gillar ju ganska många olika stilar och försöker blanda på ett i mina ögon smakfullt sätt =)

Gammalt och nött gillas liksom vitt men jag tycker inte om när allt är vitt, möbler, väggar, kuddar osv.. Det tycker jag ser kallt och sterilt ut..

Ha en fin dag..

Kram Mia