söndag 29 januari 2012

KNIIIP!

I dag börjar en ny värld för mig, jag skall gå tillbaka till det som jag älskade när jag var yngre......Aerobic!
Varje söndag skall jag i 70 min stå och hoppa, dansa och studsa till härlig musik....hoppas det kommer bli som förr! Ikväll skall vi fira Julia, hon blir 15 år på tisdag men då är både Mats och svär föräldrarna borta......så ikväll har hon önskat fläskfilé med klyftpotatis, tomat och mosarella sallad och bearneise sås och min vita choklad mousé till efterrätt! Skall bli så mysigt!
Fattar ni att jag  snart är mamma till en 15 åring, behöver nog föryngra mig med lite med aerobic!
Ha en härlig söndag!
Kram Anna

2 kommentarer:

Marianne sa...

Ja, tiden går fort! Jag har två 23 åringar en 20 åring och två små barnbarn!! Fattar INTE hur det gått till;) Helt otroligt och alldeles underbart kul!:)
Lycka till med din träning!
Ha de så gott!
Marianne

Kanel & Cayenne sa...

Hur gick det på aerobicen? Hoppas det var lika kul som du minns. :) Jag längtar så efter att börja träna igen. Kram /Nellie