torsdag 9 februari 2012

Längtar...........


Bilder från Outdoor moments.


........tills man kan sitta i solstolen med ett glas rosé och känna solen strålar emot ansiktet.

I dag skall jag försöka skapa lite härlig stämning och längtan hemma hos mig. Inte det lättaste när det snöar och är -7 ute? Har bjudit hem massa härliga människor på ett öppet hus.
 Lite mingel.
 Köpa lite snygga inrednings detaljer för både ute och inomhusmiljö.
Alla hjärtans dag gåva till den 14.e!
Boka ett party med mig under våren.
......eller bara mingla och mysa runt i en härlig stämning!
Vill ni se hela den underbara kollektionen gå då in här, eller så är NI varmt välkommen att kontakta mig!
Nu måste jag börja fixa och piffa till!
Ha en toppen dag!
Kram Anna

1 kommentar:

me and alice sa...

Hej Anna!
Ja du här är en till som verkligen längtar till vår och sommar!
Fy vad jag avskyr kylan!!!
I morse när jag skulle åka på ett ärende var det -22 grader, brrr.....
kram Susanne

psst. Kan inte komma till Malmö, jobbar i helgen!