måndag 23 april 2012

Nu kan ni vinna!


Under April, Maj,Juni och Juli har ni möjlighet att vinna fina produkter om ni bokar ett party men mig eller köper på ett party som jag håller!
Man kan även boka ett party inför hösten , men redan nu var med i utlottningen!
Det är nu vi skall frossa i allt fint i OUTDOOR MOMENTS KOLLEKTIONEN!
Allt passar lika bra om du har en stor eller liten trädgård, täppa, terrass eller balkong, det är du som sätter gränserna.
Hör av er med ett datum som kan passa er, så bokar vi en härlig kväll med dina vänner och släktingar.
Du kokar kaffet, tar fram ostbrickan, öppnar vinet eller det som du gillar att bjuda på, så kommer jag med min kollektion och förgyller er kväll.
En kväll i ute rummet eller i vardagsrummet, allt passar för ett L&R party!
Ta nu fram almanackan så bokar vi!
HÄR kan du läsa om hur förmånligt det är att vara värdinna!
Nej, nu är det dags för mig och Jannice att välkomna massa härliga människor som har kommit hit för party och för att vi tillsammans skall ge mängder av inspirerande inredning idéer!!
Ha en toppen kväll!
Kram Anna


Inga kommentarer: