onsdag 13 juni 2012

Vår egna ballerina!

 Asiatisk inspirerad balett.
  Jazzdans till Flickan o kråkan.

 Softshoe.
Riverdance.

Här har ni lite bilder fån den helt fantastiska föreställningen " GLOBETROTTERS" på Palladium i Malmö.
Vår dotter Julia dansar som ni ser väldigt många olika dans stilar och vill även börja på Dancehall, en lite tuffare jazz!!!???? Var skall detta sluta, men hon verkligen älskar det, Underbart!
I dag har barnen slutat skolan och då är det slut på morgon friden och ensamheten här hemma,men det är mysigt också!
Först ville jag att vi skulle fika tillsammans men det förstod jag snabbt att det var inte aktuellt? De börjar bli för stora? Så jag åkte till IKEA och köpte hem lite inför sommaren. Dyna till min däckstol, servetter o vinglas till fester och konfirmation, ljus till alla fina lyktor i trädgården och så nya kastruller........Julia har bränt några!
Ikväll blir det att håll sig hemma, Julia och hennes vänner skall ha fest på stranden alla i deras klass+ halva Höllviken???? Så nu blir det att hålla sig vaken, så att man kan hämta fram åt natten!?
Kommer ni ihåg känslan av att vara stor men ändå inte vuxen???? Skräckblandad förtjusning!
I morgon skall jag visa bilder från lite allt möjligt som har hänt, har inte haft tid att skriva!
Håll ut det kommer massa fina bilder, idéer och tips, jag lovar!
Ha en fortsatt härlig dag och kväll!
Stor kram Anna


Inga kommentarer: