fredag 20 juli 2012

Börjar så smått.........

Bild : Livet hemma.
..............gå tillbaka till verkligheten!


 I dag skall jag jobba några timmar på Hem o Hav, kolla in skyltfönster och alla inspirations bord. Hoppas att att vi har fått in lite nytt och blivit av med massa på REA!
Vi har haft en underbar resa, ledsen att ni får vänta lite på alla underbara bilder, men när jag vaknade i går var det bara att hoppa i begravnings stassen för att sedan stötta mina äldsta väninnor, när de o även jag tog förväl av underbara Asta Linnea Olsson, min stand in mormor sedan jag förlorade min vi 10 års ålder. Hon har verkligen funnits där för mig, sov gott kära Asta!
Nej, nu blir det frukost, sedan jobb och i kväll blir det grillning hos "Lilla Grannen".
Håll ut....snart kommer bilder med massa av sol och bad!
Ha det toppen!
Kram Anna

Inga kommentarer: