torsdag 22 november 2012

MIN DAG!

I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det MIN födelsedag! Hurra, hurra ,hurra!
Just nu sitter jag framför brasan med en god kopp och njuter att familjen har uppvaktat mig på sängen, med  sång,blommor o presenter.
Snart skall jag stor handla för först kommer lilla söta Britta på lunch, sedan skall jag förbereda för helgens alla måltider och aktiviteter, skall åka med nio tjejer i BRANTEVIK.
Gud vad vi skall mysa, snick snacka,dricka goda drinkar, massor av vin och bara njuta.
Nej nu får jag skynda på!
Ha en toppen dag, det skall jag ha och i kväll blir det familjetid och god middag någonstans i Malmö!
Ta hand om er!
Kram Anna
 Nyfiken på min julkrans på dörren, kika då in senare i dag!


3 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Stort grattis till dig! Ha en härlig dag och mysig helg på Österlen! Kram Marthina

Therése S sa...

Stort grattis =)

Kram // Tess.
www.blog.ninatess.com

fd. tesslounge.com

Anna Inreder sa...

Tack söta ni det värmer!
Ha en underbar dag ni mer!
Kram Anna