måndag 26 november 2012

Tjej mys i BRANTEVIK!

Välkomna till mitt paradis!
Underbara Cia följde med mig redan på fredagen, så slapp jag vara själv och planera, vi åt och drack gott och njöt av paradiset!
Tog fantastiska bilder till Cia som hon skall använda till en kommande hemsida, mer om den en annan gång!

Efter promenad och mysig frukost på lördagen var det dags att möta upp de andra på 
Vi mumsade i oss deras underbara buffé och njöt av tid tillsammans.

Väl hemma skulle det bli kaffe och hembakade muffins, men de ville ha VIN????

Alla bidrog med en flaska vin och jag hade dukat i ett marint tema. med blåa nyanser, glas bojar, stenar och drivved.

Planeringen runt bordet blev enkel, var och en fick välja en hatt och där fick man sitta och njuta av en  god höst middag, mina föräldrar är hattgalna, så det fanns mycket att välja på!
Innan middagen bjöds det på snacks, små snittar och bubbel, medan jag fick prova allas medhavda vin och betygsätta och gissa sort. Det blev inte lite vin det???

Njuter av vänner, vin och god mat i paradiset!
Lisa har jag känt sedan vi var 6 år, gulliga du vad vi har upplevt mycket tillsammans!
"Lilla syster" Emma en god och kär gammal kollega från abacus tiden, mycket bus även här?
Rockarbruden Jenny även kallad lilla grannen, vi kan dansa natten lång!
"SAS haggan", Åsa har varit med enda sedan min tid som flygvärdinna, med henne är allt "grant som en tavla". En vän som alltid finns där fast att vi inte träffas så ofta!<3 p="p">
Kort hajen Lisa är lilla systern som jag aldrig fick, denna underbara människa har funnits
 med så länge och är fortfarande alltid där för mig!
Min ständiga coach och underbara vän Britta, du har hjälpt mig igenom mycket, guld värt!
Ljuvliga Cia, vi har upplevt så mycket tillsammans med våra familjer....förhoppningsvis 
skall det aldrig ta slut! Vi vet allt om Legoland, Astrid Lindgrens värld, Ven mm.
Säg vad vi inte har gjort tillsammans kära Lisa, ljuvliga vän!
Livan Sivan Rutan Knutan, min kreativa och underbara vän som är gud mor till Ludvig och jag till hennes underbar Elliott.Nu färdig läkare så jag kommer alltid att känna mig trygg!
Mycket nöjd JAG efter alldeles för mycket vin!
Blus från Black balloon och armband från Japa Mala.


Sedan blev det skön sång om lilla mig....alltid kul att bli uppvaktad!

Vad som sedan hände, behåller vi för oss själva....kvällen blev galet rolig med dans, vin och massa hemlisar!!!
Morgonen blev mysig och långsam, vi åt en lång frukost och avrundade denna helt perfekta helg!
Tack paradiset för allt du gav, tillsammans är vi oslagbara!! 
Nu skall jag krypa upp i soffan med en kopp kaffe!
Ha det toppen!
Kram Anna

4 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh när man ser bilderna blir man glad...för visst är vänner så otroligt viktiga...ett fint gäng du har där..:)

och sen dör jag lite av avundsjuka ;) ...ett paradis i Brantevik....det är en dröm man har ju ...*ler

Lyckliga du !!...:)

Kram

pernilla

Marthina, Holmbytorp sa...

Vilket gäng, syns att ni haft underbart kul ;) Kram!

Simplicity sa...

Åååå så härligt ni verkar haft det! Synd att jag inte kunde komma ... buhu!!! Fint skrivet du hade gjort! Fantastiskt med härliga vänner. Tacksam att jag har dig min Anna. Kram Jannice

Anna Inreder sa...

Tack söta ni, det var en helt ljuvlig helg! Vänner är livets gåva! Kram Anna<3