måndag 12 november 2012

Vad låg i påsen..........




.............ARTILLERIET?

Under höstlovet var vi i Göteborg med familjen och då vara jag bara tvungen att besöka
 denna omtalade butik, jag kan bara hålla med den var underbar!
Nu har ni väntat länge nog för att få se vad jag köpte, en ljuvlig ask med gamla fina vykort i,
 meningslös för många men för mig helt underbara. Ser fram emot när jag skall få skicka små kärleksfulla hälsningar till nära o kära! Visst passar den toppen till mina fina burkar för pennor, linjaler och andra små saker, ordning och reda skall det vara på mitt skrivbord, annars så trivs jag inte!
Nu skall maken och jag ut och titta på en ny dator.......blir nog en Sony!!!!????
Ha en fortsatt underbar dag, och glöm inte att det finns några platser kvar till kursen i morgon kväll,
 kommer bli en toppen kväll....så mycket snyggt!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: