onsdag 12 december 2012

12-12-12

...och så är det även JULSTJÄRNANS DAG!
Tänk att det finns så många olika färger, jag gillar bäst den vita...tråkigt jag vet!
Vilken färg gillar du bäst? De röda blommorna gör  minimalistiska och vita hem mer balanserat, tillför värme med sin färg. Det är oftast det som fattas.
Denna mystiska dag med datumet 12-12-12 blir det en helt vanlig dag med skyltning, planering och så skall jag lägga in alla REA orders, så kul att ni gillar sakerna!
Idag har jag en fågel kvittrat i mitt öra att det skall bli bröllop på TV och så självaste Percy Nilsson skall gifta sig.......Kul! Coolt bröllops datum!
Hoppas ni får en bra dag!
Kram Anna

3 kommentarer:

Flippis sa...

Helt Klart vita, men det är så kallat att jag inte vågat köpa några än. Måste ha skjuts med bil av någon som kan stå med motorn på medan jag springer ut med de känsliga små liven...

Flippis sa...

Kallt heter det..

Anna Inreder sa...

Ja vita är vackrast!!!! Kram Anna