söndag 9 december 2012

ANDRA ADVENT!



GOD MORGON, här hemma väntar vi på snöstorm, tur att man har ljus och brasa!
I dag var det min tur att ta Chippen på morgonrundan, guuud vad det var kallt.
Gick direkt hem och kröp ner under täcket med en god kopp kaffe och min Ipad, såg
 "Så mycket bättre" och njöt av värmen från mitt täcke.
Så mysigt att ligga kvar lite extra på söndags morgon. Idag måste alla våra julkort bli
 färdiga, visst blev de bra!
Kvällen igår var mycket lyckad och idag måste jag skicka ut mejl till alla som
visade sitt intresse för  mig och Anna Inreder
Alltid kul att träffa massa nya människor ock kanske potentiella kunder.
Ni glömmer väl inte Living and Rooms REA!!!
Ta hand om er och ta det försiktigt i stormen.
Värm varandra!
Kram Anna


1 kommentar:

Sofie sa...

Vilket fint julkort. hittar inte det på deras hemsida, hittar bara det som man kan lägga till eget foto på. Blev inspirerad av dig nu!