söndag 30 december 2012

NYÅRS PIFF!!!

Mina favorit lyktor från Tine K/ Black Balloon fick stanna kvar.
Skall nog beställa några till!
Vita pärlhyacinter, spansk mossa och vaktel ägg från Blomster Pigan....mer vår än det kan det inte bli??
Lite vårlökar var jag tvungen att köpa när vi besökte Emporia och 
Jenny Strandh blomsteraffär i går.
Zink klockan från Living and  Room har fått en nyårs look i form av glitter stjärnor och silver klocka.
Ring klocka ring ...snart är nya året här!
Lite jul fick stanna kvar, kunde inte slänga ut vår fortfarande vackra gran och mina änglar, de får vara med till Trettondags afton i alla fall.
Nu skall jag gå in i duschen, har fortfarande mys kläderna på mig....så mysigt att bara strosa runt!!!
Ha en underbar kväll, det skall vi ha!
Ses snart igen!
Kram Anna

Inga kommentarer: