tisdag 11 december 2012

Små fåglar!

 Krukan är från Inreda Utreda, julrosen från Slättarpsgård, lyktan från Hem och Hav.
Andra sakerna kommer jag inte ihåg var de är köpta, de är gamla favoriter.
Små fåglar och framför allt blåmesen ligger mig varmt om hjärtat. 
Älskar att där är ett lite mes par som varje år bygger bo och får ungar i vår holk och 
nu på vintern kommer de och pickar på rutan och vill ha mat. 
Vill de säga mig något?
Njuter av att ha de runt omkring mig, de ger mig kärlek på något sätt.
I dag skall jag göra Baristas café på Burlöv centrum lite mysigare inför helgerna, vi är inte helt klara men det blir vi nog i januari 2013. Lovar att visa bilder när det är helt klart!
Kommer att bli mycket BARISTA nästa är, ni hänger väl med?
Ha en underbar dag och ta det försiktigt på vägarna!
Kram Anna

Inga kommentarer: