söndag 27 januari 2013

MIN DAG!


GOD MORGON ALLA, kolla in denna underbara bild från Livet hemma,
 jag blir helt såld på denna mix av gammalt och nytt. Varför är gamla nötta saker så vackra, är det historien bakom dem som triggar mig?
Söndagen hade inte kunnat börja på ett bättre sätt, tog en kall men upp piggande promenad men Chippen, kom hem gjorde mig en kopp och gick tillbaka in i sängen. 
Tog med mig paddan och såg gårdagens "Stjärnorna på slottet" ett program som jag verkligen kommer att sakna. Sedan blev det lång frukost med familjen vid brasan. 
Nu dags att åka till loppis i Östra Grevie, hämta lite som jag har lagt undan och kanske köpa lite till till Baristas café på Burlöv centrum, kommer att bli så bra när det är färdigt!!
Sen hem och städa och plocka ut allt skit i fån bilen som skall lämnas in  på tisdag då jag skall hämta ut min nya bil, Peugeot 208, vit som skall stipas med ANNA INREDER, så nu kommer jag inte kunna gömma mig längre! Sen i kväll blir det areobic och god middag med familjen, det är min söndag!
Hoppas ni njuter av er söndag.
Stor kram Anna

2 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Låter som en bra "min dag"

kram

Pernilla

Anna Inreder sa...

Tack söta Pernilla!
Ja jag njuter av min dag, nu areobic, sen hem till dukat bord och film med familjen!!