onsdag 23 januari 2013

Trådgårdsinspiration!





Trädgårdsinspiration mitt i vintern, visst blir man sugen!
Sen att man också får träffa sin guro Ernst Kirchsteiger gör inte saker sämre. 
Årets tema FRESH-ER och alla trädgård inspiration  på mässan fick mig att bli knäsvag, jag älskar allt gammalt som har med trädgård att göra. 
För när jag går på loppis letar jag inte möbler utan småsker som kan förgylla hem och trädgård.
Ett och annat verktyg och kanna har fått följa med hem.
Jag är i full gång att bestämma datum för mina kurser under våren, kommer massa nya!
 Men jag tänkte också köra min kurs"Trädgårdsrum" där vi fördjupar oss vår trädgård, skapar rum och intressanta lösningar och ideer, håll utkik för snart kommer schemat.
Nej nu måste jag gå,det dags för presentation och sedan uppföljning av Baristas café på Emporia.
Ha en toppen dag!
Kram Anna 


Inga kommentarer: