torsdag 7 februari 2013

BRA TILL SLUT!

Vilken start på denna dag, vi försov oss alla 3, Mats är på tjänsteresa och brukar ha koll på oss!
Vilken jobbig och stressig morgon det blev, inte den man vill ha när man skall träffa en ny kund.
Men någon tänkte nog på mig och fick mig ner i varv genom att skicka mig en timme förtidigt till mötet, stod där utanför 09.30 och insåg då att mötet var 10.30???
Det blev att ladda batterierna och förbereda sig på mötet på Scandic hotell vi Triangeln. 
Hur gick det då hos MKB butik och  marknadsplats?
Jo, jag fick uppdraget!!! 
Så näst vecka blir första skyltningen och där efter nästa runt den 15 mars!
Alltid kul att träffa nya kunder och framför allt sätta tänderna i nya utmaningar....ni hänger väl med???
Gå in här för att se lite bilder från idag!
Kram nu skall måste jag jobba!!!
Kram Anna

Inga kommentarer: