onsdag 13 mars 2013

På tapeten!

ECO HAPPY
MARSTRAND

GOD MORGON ALLA!!!
Ledsen att jag inte hann in i går.
Just nu har jag massa bollar i luften och jag älskar det.
Som inredare hade jag kunnat vara på många roliga event varje dag i Stockholm, men nu bor jag i Skåne så jag får mest se det i efterhand på mejlen!?
Men jag ville gärna dela med mig vad som är på tapeten just nu.
Borås tapeter har två härlig ny serier, Marstrand. en av dem passar perfekt in i New England stilen eller om man bor vid stand eller hav. Ljuvliga nyanser av blått,rött, grått och beige.
Vill du våga lite mer och ta tillbaka nostalgi känslan välj då bland Eco Happy tapeter. Välj bland starka färger som blått, orange, gul,cerise, grönt....nästa alla glada färger!
Vad gillar du, vågar du mer än jag?
Nu fix och trix inför min härlig kväll hos Martina på Holmbytorp i morgon.
Då kommer det bli massa färg, ideer, inspiration och kul saker.
Hade du velat vara med! Missa och anmäla dig, då har du en chans till anmäl dig då till min härliga inspirations kurs i nästa vecka hos Katti på Fridhemgård, samma kurs fast med deras sortiment!
Varmt välkomna!
Ha en toppen dag!
Kram Anna

Inga kommentarer: