tisdag 19 mars 2013

Trädgårds planering i snöstorm???

Hej alla där ute!!
Har ni också snöstorm?
Hela dagen har jag suttit vid brasan och planerat en kunds trädgård.
Hon har anlitat mig och min tjänst "Inredare på plats".
För att ge henne tips, bygga härliga mysiga rum i hennes enormt stora trädgård. 
Ett dröm projekt för mig som inredare!
Känner ni också att ni behöver hjälp, hör då av er så diskuterar vi fram en bra lösning.
Samtidigt som jag har letat ideer och bilder till hennes trädgård,  har jag även sparat massa underbart inspirerade bilder till min trädgårdskurs "Trädgårdsrum"  den 23/4 på  Fridhems Gaard i Räng.
Då får vi verkligen hoppas att våren har kommit så att vi kan sitta ute
 och njuta av vårvärmen med ett glas vin.
Våren kommer men det känns väldigt avlägset!
Ha en toppen kväll!
Kram Anna
I morgon blir det påskskyltning på MKB bogalleri, nyfikna så finns jag på instagram!



Inga kommentarer: