lördag 6 april 2013

ATELJÉ /KONTOR!




God morgon denna soliga lördag!
I går var det dags att skåla igen!
Anna Inreder och min kära vän Cia skrev på ett kontrakt på en Ateljé/ kontor på 
LORENSDAL strax utanför Vellinge.
From 1 augusti skall jag sitta där ute och jobba måndag till torsdag, 100% fokus på jobb.
Skall bli så skönt att åka till en arbetsplats, så att hemma blir hemma.
Få lite kollegor, där är massa andra kreativa människor som hyr de andra lokalerna.
Äta lunch tillsammans, utbyta tjänster, samarbeta och framförallt lära av varandra!
Fredagen skall bli min dag hemma då jag kan mysa och göra fint och
 bara njuta av att det snart är helg.
Gud vad jag längtar!
Lovar att ni skall få hänga med när allt är på plats.
Nu lördag och packning på schemat, inredningsparty i morgon och planering inför Indien.
Ha det toppen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: