torsdag 11 april 2013

Fantastisk färgsättning och stil!




Så makalöst vackert!
BORÅSTAPETER har gjort det igen, fast denna gången föll det verkligen mig i smaken!
  "I dämpade färgskalor som rör sig mellan sockrigt vitt till denimblått och skymningssvart är det här en enfärgad tapetkollektion som är väldigt lätt att ta till sig. Här finns en bredd av neutrala toner med kompletterande kulörer på naturligt strukturerade ytor där vi inspirerats av bland annat bergarter och kristaller. För dig som vill ha enfärgade väggar hjälper tapeterna att med enklast möjliga medel skapa ett stilrent men ändå ombonat hem präglat av värme, skandinaviskt lugn och harmoni."

MINERAL - Enfärgade tapeter med sofistikerad enkelhet

Tapeten finns i många vackra färgskalor:
Pudriga pasteller
Modern aprikos
Lagerblads grönt
Svart bläck
Mullvads grått.
Tapeten kommer ut i butik den 7 maj och kommer ha ett rek. pris på 329 kr/rulle, vilken skall ni välja........jag är sugen på mullvads grått!
I dag skall jag ta tag i allt med Anna Inreder innan jag beger mig på söndag, helgen blir enkel och mysig med familjen.....kan inte fatta att jag snart är i Indien!?
Vad skall ni göra till helgen?
Ha en toppen torsdag!
Kram Anna

Inga kommentarer: