måndag 22 april 2013

VILKET GÄNG!

Tryck på bilden så blir den större!
När man nu sitter här i sin trygga vrå har man lite svårt att smälta att jag
 för några dagar sedan var där på TAJ MAHAL!
En stor varm kram till alla nyfunna vänner och kanske snart läsare här på bloggen för en fantastisk resa,
 var skall vi åka nästa gång??
Södra Indien?
Jag kände knappt någon innan vi åkte och nu har man 20 nya vänner, vilket gäng vi var!
Från norr till söder, men all goa på sitt sett, så lyckliga att jag har fått uppleva detta med er!
Ses om 3 år för då är det dags för nästa Indiska bröllop!
STOR KRAM 
Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du hört talas om det nya inrednings och byggprogrammet The block? Skulle detta passa dig? Tävla i TV4:s nya program och vinn 500 000!
För mer info och ansök på TV4.se/block eller sms:a block till 72400

Anna Inreder sa...

Hejsan Anonym
Jag var inne och tittade på tävlingen o program iden ,men jag är inte amatör jag är en utbildad inredare och 10 veckor lät lite mycket, tack ändå!
MVH
Anna