fredag 31 maj 2013

BELLA!!!



Hejsan alla!
Ännu en underbar frukost på min nya uteplats, vad tycker ni?
Visst blev det bra!
Möbelgruppen heter BELLA och kommer från K-RAUTA.
Först hade jag tänkt mig mer som ett matbord/cafébord,
 men när jag fick syn på detta blev jag helt såld. 
Är inte så förtjust i vanliga loungemöbler men detta stod det Anna på.

Till i kväll så hoppas jag att mannen har fått upp lyktan som skall hänga i hörnan!
För då vankas det drink och goda tilltugg med lilla grannen och Anders.
Olivträdet lever och frodas och det är jag så glad för.
Fjärilen köpte jag i Haga parken i Stockholm, skapar lite bus i min trädgård!
Härlig blandning av kärleksört, lavendel, murgröna o taklök. 
Zink, betong och rostiga/gamla föremål går som en röd tråd genom vår trädgård.

Alla textilier är gamla godingar från Ikea, men i helt rätt nyans!
Skuggan säger allt, all kärlek till er och njut av er fredag o helg!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: