söndag 12 maj 2013

Underbar helgen som snart är slut!










Hejsan alla!
Ville gärna dela med mig till er också, och inte bara dem som följer mig på instagram!
Vi har haft en underbar helg i Stockholm som avslutades i paradiset, Brantevik.
På torsdagen kom vi upp, checkade in på nyrenoverade Sjöfartshotellet vid Slussen.
Sedan var det dags för  massa shopping, god lunch i solen.
Innan det var dags för Rock of Ages så passade vi på att träffa kusinen Andy
och hans familj i solen över en kaffe och glass.
Trötta efter  en fantastisk show, blev det goda saker och mys i bubbelpoolen på hotellrummet.
Efter en god natts sömn och frukost var det dags att checka ut och bege oss till Hagaparken.
Vilket litet smultronställe för barnfamiljer, här njöt vi av kaffe
 och pannkakor och en promenad i parken runt slottet.
Jag var inte nöjd med en park så vi drog vidare till Ulriksdals trädgårdar där det blev mer mys och lunch i solen, full av inspiration begav vi oss nu till min barndomskompis i Saltsjöbaden.
Här blev det grillning, drink hos Mickan o Fredde och efterrätten hos Alex o Mia, skämt åsido!! :)
Vi skulle nu kunna visa er alla "ställen" där Solsidan spelas in, barnen älskade varje minut!
Efter ännu en promenad förbi tennisbanor och Freddes korvkiosk  vände vi bilen hemåt, mot paradiset.
I morse fick jag ett underbart slut på en fantastisk helg.
Vad går upp mot en promenad längs havet!!
Hoppas ni också har njutit och rått om varandra.
Ha det toppen!
Kram Anna

Inga kommentarer: