söndag 16 juni 2013

DU OCH JAG.....YOU & ME!


God morgon denna söndag!

Idag vill jag dela med mig av lite extra kärlek.
När jag såg detta fina trädgårdsrum i ENKLA TINGS
 trädgård blev jag fylld av kärlek!
En bänk, två träd som visat tvåsamhet och en underbar
 text som gör allt fullständigt klart!
Jag har så många som jag känner att jag
verkligen har en ME O YOU känsla med:
Väninnor gamla som nya 
Mats
Julia
Ludvig
Gudbarn
Min mamma.
...och i dag kommer en familj, där jag har två personer, Jannice
 och Charlie som jag verkligen har en Me and You
 känsla med fast på två helt olika plan.
Jag känner mig så lyckligt lottad av att ha så underbart stöttande och kärleksfulla människor runt omkring mig. Det finna även en och annan i himmelen som jag gärna hade suttit med på bänken.
Nu vet ni vad ni betyder för mig!
Nej, nu kommer det snart och här väntas mysdag med
 glada skatt och goa stunder.
Älskar er!
Kram Anna
 

2 kommentarer:

Simplicity sa...

Gulle dej! Du betyder massor för mig och Charlie också! LOVE YOU! PUss

Anna Inreder sa...

Jannice i bland känns det så rätt att vara ärlig! LOVE YOU TOO!