måndag 3 juni 2013

KÖR MITT SISTA...





...LIVING AND ROOM PARTY i min regi i morgon kväll!
Klockan 19.00 i morgon har jag bjudit in ett härligt gäng med tjejer
 för att fira in sommaren med mig
  och även köra ett inrednings party med rosé och annat gott i trädgården.
Detta blir mitt sist, har bestämt mig för att fokusera på annat inom
 inredning och kommer därför att sluta som konsulent på Living and Room.
Bilderna är ett tips på en fin sommar present,
 zink skålen och kryddskylten o hjärtana kommer alla från L&R.
Lovar att ändå visa lite av deras produkter framöver här på bloggen och min kära
 kollega Rosa är alltid välkommen att hålla party här i framtiden!
Kommer även köra L&R sommar rea(två sidor), som ni också kan ta del av,
hör av er om det är ngt som verkar intressant!
Säljer jag inte allt i min kollektion i morgon, är detta också något jag kommer dela med er.
Massa fint till en ytterst liten slant!
Ha en fortsatt härlig kväll!
Kul att så många ny tittar in i dag, välkomna tillbaka!
Kram Anna

Inga kommentarer: