torsdag 20 juni 2013

Ljuvliga färger!




Visst är det underbart nu!
Njuter av allt som spirar och blommar.
Vilka underbara färger- I åkrarna blommar blåklint och vallmo och
  hemma lökar, rosor o chokladblommor.
Sommaren är här, kunde varit lite mer sol?!
Nu skall jag gå ut på trappan i paradiset, lyssna till havet och ta min första kopp.
Sedan blir det morgonpromenad längs havet, hoppas jag hittar lite fina blommor
 så att jag kan binda en krans nu när jag är nyklippt och fin.
I dag skall allt fixas och daonas inför i morgon, ljuvliga vänner är på väg!
Hoppas ni får en torr och härlig midsommar.
Stor varm kram Anna
 


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Gick förbi barista på emporia idag och blev helt kär i soffbordet i trä. Var kommer det ifrån?
Har letat ljus och lykta efter det perfekta bordet!
Med vänlig hälsning, Emilie