måndag 3 juni 2013

Malmö Garden Show!

 Medelhavskänsla ,lugn och stillhet...det behöver vi alla nu?


 Detta fat tog mig tillbaka till Indien, så enkelt o vackert.
Kluvna stubbar som plattor, ett spännade sätt att göra en gång i trädgården!
 
 Återvunna konservburkar som krukor?
 Igår var jag på Malmö Garden Show och jag måste säga att jag blev imponerad
 av Malmö/Skånes alla duktiga florister o kreatörer,
 en Chelsea Flower Show i mini format, men så inspirerande!
Mitt mål var att se vad BALKONGPROJEKTET innefattade, ett roligt projekt
 att jobba tillsammans med annonsörer och andra samarbetes partners.
Jag blev tillfrågad av John Taylor, med på grund av annat var jag tvungen att tacka nej.
Näst år så ser ni förhoppningsvis mig där!
Ovan ser ni några av mina favoriter. 
Vilken är din??
Nu lite fix o trix inför morgon dagen, mer om det senare på bloggen!
Ha en underbar start på en ny vecka!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: