söndag 2 juni 2013

MIN INSTA WEEK!

 Veckan började med att jag tog emot två härliga målare som skulle hjälpa oss
 med att måla all dörrar o fönster, så underbart att få gjort detta innan sommaren.
De gjorde ett mycket snabbt o bra jobb! 
 Jag bad om er hjälp när det gällde tävlingen tillsammans med Sköna hem
 och Zoégas, har du inte röstat blir jag mycket glad om du gör det!
 Veckan har bestått av många inspirerande och givande möten o med många
 nya ideer o projekt på G!
 Städande och tog in sommaren inför en mysig och stundande helg!
Som välkomnar säsongen i vår hall!
Alla i familjen tog fredagsmys lite tidigare i det härliga vädret,
 nya utemöblerna gillas inte bara av mig??
Tog även tag i mitt sommarlöfte att gå stora rundan(6-7 km)
 med Britta minst en gång i veckan. 
Till sommaren blir det ett stopp efteråt med core träning och poolbad hemma hos Ekdahls.
 På kvällen satt vi ute länge med grannarna och njöt av tända lyktor
 och goda drinkar...sommaren är här!
Lördagen tillbringade vi med dessa söta godbitar, på 2-års kalas på Råå.
Kvällen bestod av filmtajm, vin och hämtpizza.
Nu skall jag snart iväg till Malmö Garden Show, mer om detta i veckan på bloggen!
Ha en underbart skön söndag!
Kram Anna

Inga kommentarer: