onsdag 5 juni 2013

Underbar jobbdag!

Morgonen började i lugn o ro med att jag drack en stor kopp kaffe i solen och började
 planera mitt kommande kontor med härliga lådor och ministolar från Holmbytorp.
Längtar tills jag kan sätta tänderna i min nya lokal!
Klockan 10 var det dags för ännu en kopp och nyköpta frallor hemma hos min kund,
 nu skulle vi bestämma vad som skall beställas och sätta den sista touchen!
Ett dröm projekt som kommer bli toppen!
Sen bar det av till Kismis Green i Höllviken, en ganska nyöppnad butik med ett
 fantastisk sortiment och underbara blommor. Ett vinnande koncept enligt mig! 
Hade ett litet snabbt möte om ideer och event som vi skulle kunna hålla i framtiden.
Spännande, så håll utkik!
Denna vackra bukett förgyller nu mitt vardagsrum, man vill piffa till det
 lite extra inför en lång helg och nationaldag!
En "klappa mig själv på axeln" bukett, behövs i bland!
Njut av kvällen , ny vankar grillat och jordgubbar......skall njuta jag lovar!
Kram Anna

Inga kommentarer: